



Aparat profesional injectare parfum in tubulatura de aer
DESPRE HVAC 1000
Este un sistem de parfumare/ aromatizare static ce injecteaza vaporii de gaz direct in sistemul de ventilatie al spatiului comercial.
Sistemul HVAC 1000 utilizeaza tubul de ventilatie ce introduce aerul proaspat in spatiul comercial, aroma fiind astfel dispersata in mod uniform in intreg spatiul comercial datorita gurilor de ventilatie.
Este recomandat a fi utilizat pentru suprafete mari peste 150mp si doar in locatiile in care exista ventialtie.
ATENTIE! sistemul de aer conditionat clasic nu este acelasi lucru cu sistemul de ventilatie. Montajul in cazul acestui model necesita interventia unei echipe tehncice.
DETALII TEHNICE
Dimensiune: W 18cm x L 32cm x H30cm
Greutate: 7.7kg
Putere: 60 Watt / 220v
Culoare carcasa: Negru / Alb (carcasa otel inoxidabil)
Doza parfum utilizata: 500ml / 1000ml
Instalare: necesita instalare si conectare la ventilatie
PANOU COMANDA
HVAC100 vine echipat cu un panou de comanda ce permite programrea pentru fiecare zi din saptamana atat a orelor de functionare cat si a intensitatii dorite. Pe timp de noapte aparatul poate fi programat sa ramana in repaus pana la o anumita ora cand se doreste reluarea procedurii de parfumare. Setarile permit cresterea sau descresterea nivelului de intensitate.
CUM FUNCTIONEAZA?
Aparatul utilizeaza doze de 500ml/ 1000ml de uleuri parfumate care sunt transformate intr-un gaz foarte fin (particule sub micron) ce este raspandidt in incapere cu ajutorul curentilor de aer existenti. Acest gaz nu este toxic si nu afecteaza produsele expuse. Mirosul perceput este placut si deloc deranjant, notele parfumului fiind discret si uniform imprastiate.
CE PARFUM SA FOLOSESC ?
In ceea ce priveste alegerea parfumului si a notelor olfactive decizia este a clientului, noi in calitate de consilier si din experientele anterioare va putem da un sfat in functie de : tipul spatiului comercial, produsele comercializate, media de varsta a clientilor, orele de vizitare, atmosfera dorita...
Gama de parfumuri disponibila este foarte larga cu note ce acopera intreaga plaja olfactiva si pentru a evidentia acest aspect va enumaram doar cateva arome: Ciocolata, Paine proaspat rumenita, Cacao, Ceai verde, Ambra, Scortisoara, Iasomie, Note florare, Note lemnoase, Mango, Papaia, Lamaie, Mar cu scortisoara, Banane, Cirese, Guma de mestecat, Aroma de pudra, Flori proaspat taiate, Miere, Ciocolata neagra...
CAT PARFUMEZ CU 500ml DE ULEI?
Aparatul HVAC 1000 foloseste doze de 500ml de parfum. Schimabrea sticlutei cu esenta se face usor nu necesita nici o complicatie majora iar trecerea de la o aroma la alta nu implica setari ulterioare ale aparatului (se schimba doar recipientul).
Pentru o setare optima a aparatului, consumul aprox. este de 375-400ml /luna. Cresterea sau descresterea intensitatii dorite duce automat la modificari la nivelul consumului de ulei parfumat.
UNDE POATE FI UTILIZAT?
Aparatul are puterea de a parfuma aprox 5000 metri cubi, in consecinta el poate fi utilizat oriunde atata timp cat suprafata se incadreaza in acest cubaj : restaurante, magazine de haine, magazine de bijuterii, magazine de panificatie, florarii, saloane de spa, saloane de fitnes, restaurante de tip fast food, hoteluri, centre comerciale si malluri, magazine outlet, hypermarketuri ...
Singura mentiune este ca aceste spatii sa fie dotate cu sistem de ventilatie.
DE CE SA OPTEZI PENTRU PARFUMAREA SPATIULUI TAU COMERCIAL?
Branding-ul multisenzorial presupune cresterea calitatii brandului, din perspectiva clientului, prin atingerea unor puncte-cheie care relationeaza cu auzul, vazul si mirosul. Experienta perfecta a clientului este creata atunci cand mirosul, lumina si sunetul se completeaza reciproc.Dovezile arata ca utilizarea aromelor poate avea un impact semnificativ asupra profitabilitatii unei afaceri, prin imbunatatirea experientei clientilor, cresterea timpului alocat si a intentiei de cumparare.Folosind aromele in afacerea dumneavoastra veti reusi sa conectati brandul cu clientii, la nivel emotional. Rezultatele: loialitate crescuta fata de brand si vanzari mai mari, intrucat aroma ajuta clientii sa se decida instinctiv.
Intrucat mirosul este legat de memorie, clientii isi vor aminti mult timp experientele placute si vor reveni.
Costurile, chiar si pentru solutia de marketing cea mai scumpa, sunt nesemnificative, in comparatie cu orice alte costuri fixe, corespunzatoare unei afaceri de retail. Dovezile sugereaza ca mirosul poate fi cel mai important si, adesea, cel mai neglijat simt.
Studiile arata ca:
• consumatorii evalueaza produsele aromatizate ca fiind de o calitate superioara
• 75% din emotiile noastre sunt generate de ceea ce mirosim
• Consumatorii sunt dispusi sa cumpere si sa plateasca mai mult intr-un mediu placut mirositor
• Consumatorii petrec mai mult timp si cheltuiesc mai multi bani intr-un mediu aromatizat
• Consumatorii isi amintesc magazinele placut mirositoare mai mult decat pe celelalte
Numeroase studii au demonstrat impactul puternic pe care-l poate avea parfumul asupra comportamentului consumatorului.
Un studiu facut asupra ciorapilor de dama a relevat ca, atunci cand sunt prezentate doua versiuni ale aceluiasi produs, unde unul era usor aromatizat cu o aroma de portocale, femeile au declarat ca ciorapii parfumati erau clar de o calitate superioara.
Un alt studiu a aratat ca, atunci cand consumatorii cumparau o camera de luat vederi intr-un ambient placut mirositor, ei considerau caracteristicile si calitatea produsului ca fiind superioare acelora dintr-un magazin in care nu mirosea frumos.
.Consumatorii petrec mai mult timp si cheltuiesc mai mult intr-un ambient parfumat.
Atunci cand sunt expusi la un miros placut, cumparatorii au crescut timpul pe care il petrec in magazin cu 26%.
Repondentii unui studiu au clasificat simtul mirosului ca fiind al doilea ca importanta dintre toate cele cinci simturi, atunci cand au fost intrebati pe care dintre simturi se bazeaza atunci cand au de luat o decizie asupra achizitiei unui brand.
Consumatorii isi amintesc de magazinele parfumate mai mult decat de cele fara miros.
Cercetatorii au efectuat un studiu la un cinema din Germania folosind parfum in timpul difuzarii anumitor spoturi publicitare. Dupa ce au iesit din sala, oamenii si-au amintit spoturile parfumate de aproape patru ori mai mult decat de cele neparfumate. Acestu studiu arata eficacitatea pe termen lung a introducerii aromelor intr-o afacere. Clientii isi vor reaminti pentru o lunga perioada de timp experienta pozitiva si, de asemenea, isi pot aduce aminte de marca dumneavoastra atunci cand vor simti parfumuri similare in viata de zi cu zi.
- Comenzile se pot realzia prin intermediul SEAP. Va rugam inaintea oricarei comenzi sa ne contactati pentru a ne asigura ca produsul dorit este conform cerintelor si solicitarilor dvs.
- Majoritatea produsleor sunt adaptabile si configurabile din fabrica si nu exista pe stoc .In functie de disponibilitatea la producator va oferim termen de livrare / productie.
- Anumite comenzile pot necesita plata unui avans pentru a demara productia.
- Costurile de transport international nu sunt incluse in pretul produsului pentru a nu creste artificial valoarea nominala. In functie de volumul comenzii costul transportului poate fi eliminat.
- Solutia optima de transport se ia in functie de volum si timpul specificat de livrare. Pentru volum mic apelam la transport rutier prin curierat Dpd, Tnt, Fedex, Dhl iar pentru volum mare sau produse fragile apelam la servicii de transport privat.